Los bericht bekijken
Oud 9 januari 2013, 18:58   #21
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Leuk staaltje televisie. Alhoewel ik persoonlijk vind dat Alex Jones hier wat minder aggresief had uit te hoek kunnen komen, hij gaat voor veel mensen hier over de top denk ik wel. Nuja, het is Alex Jones natuurlijk, en hij polariseert zijn publiek, altijd al gedaan. Diegene die al tegen hem waren zullen nog meer tegen hem zijn.

Als je luistert naar zijn boodschap, en voorbij zijn gedrag kijkt, dan heeft hij wel 100% gelijk.

Ik denk dat de reden was dat hij zo in de aanval ging, en Piers geen duimbreed wou toegeven, is omdat hij weet hoe de mainstream in elkaar zit. Piers wilde hem vastpinnen op enkele feiten en zo de bigger picture waar het echt om gaat onderdrukken. Hij is frontaal in de aanval gegaan, omdat hij weet dat deze mensen toch niet eerlijk zijn in hun verslaggeving, het zijn propagandisten. Hij wist dat hij maar één kans heeft om live op CNN te komen.

Anyway, zijn agressieve houding heeft toch wel schitterende televisie opgeleverd en het laagje schone schijn en valse laagje eerlijkheid dat Piers en mainstream media promoten genadeloos doorboort.

Vooral op het laatste als hij dat accent begint na te doen is het echt lachen. Daarmee trekt hij hun volledig in het belachelijke, en Piers moet echt moeite doen om zijn schone schijn op te houden. Dit was echte passie "the real deal", voor de mens en voor vrijheid, of je er nu mee akkoord gaat of niet, tegen een bende progagandisten en gatlikkers van de regering.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden