Los bericht bekijken
Oud 10 januari 2013, 11:30   #52
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard Het Belang had beter de Schoof ingehuurd als raadgever

Want wat had de Schoof geadviseerd, tegen betaling van een matig bedrag voor zijn prestaties ?

Ik had geadviseerd om voor de stemming van de laatste schepen niet te kiezen voor die van nva-tsjevië, maar voor die van spa-vld.

Dan was het cordon "dubbel en dik" verbroken geweest.

Hoe had Bruntje Toebak dan gereageerd ? Zijn lokale ploeg ontslagen? Verbanning naar Siberië ? Na 20 stokslagen op iedere bil, te geven door Gene Bleirvoets ?

let op: ik ben blijvend tegenstander van coalities met het Belang. Maar er zijn andere dingen in het politieke leven dan coalities, en er zijn sommige speciale omstandigheden.

Ik vraag me ook af welke regels er overschreden zijn, opdat Bourgeois de stemming niet zou aanvaarden.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden