Los bericht bekijken
Oud 11 januari 2013, 12:51   #86
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Neen hij is helemaal niet hetzelfde. Hij is geen senator meer, is dus enkel burgemeester en tijdelijk nog voorzitter van de N-VA. Verder is hij nog voorzitter van een aantal VZW's. Jij tracht dit af te doen als jobs maar zelfs jij hebt de capaciteiten om te begrijpen dat voorzitter zijn van een vzw geen full time job is. Daar ben je misschien een paar uur per maand mee bezig. Zo ben ik ook voorzitter van een VZW en zit ik ook nog eens in de besturen van 2 anderen. Dat betekent zowat 5 uur werk per maand.

Dus mijn beste, BDW heeft 1 full time job en dat is die van burgemeester van Antwerpen. Al de rest is prietpraat.
Volgens mij is en blijft Bart De Wever toch wel Vlaams volkvertegenwoordiger ook hoor (hij is enkel gestopt als gemeenschapssenator)... En dus cumuleert hij mi toch wel 3 jobs die moeilijk verenigbaar zijn als je ze ernstig wil uitvoeren: Vlaams volksvertegenwoordiger, burgemeester van Antwerpen én N-VA partijvoorzitter. Hij is daarin niet anders dan vele anderen én er zijn er idd die het nog bonter maken, maar dat is een flauw excuus om het dan maar zelf ook te doen. En het is nog veel flauwer dat zijn aanhangers die terechte kritiek niet verdragen, maar vaak zelf wel de eerste zijn om anderen ervan de beschuldigen.

(overigens vergt het voorzitterschap van een serieuze vzw toch wel meer dan enkele uurtjes per maand, tenzij je enkel voorzitter bent op papier en anderen je werk laat doen... nu vermoed ik wel dat enkele van die vzw's waarvan hij voorzitter is - met name de partijgebonden - vooral juridische constructies zijn die nauwelijks een eigen werking hebben)
Edina is offline