Los bericht bekijken
Oud 11 januari 2013, 15:23   #10
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik heb er geen probleem mee dat de partij die ik aanduid in het kieshokje, en die ik dus opdraag om een taak op te nemen, een bepaalde som geld krijgt uit het belastingspotje.

Bijgevolg heb ik er zelfs geen probleem mee dat ook de pvda, indien zij verkozenen zouden hebben na een verkiezing, ook zo iets krijgen. 'k Vind dat wel spijtig, maar mijn moeder heeft me geleerd van eerlijkheid te aanvaarden.

En voor de 10.000ste keer op dit forum: liever zo dan dat ze gaan hengelen achter sponsors in het bedrijfsleven.
Zelfs al gebeurt dat nu ook nog, en deels verdoken. (bijvoorbeeld die Waalse burgemeester die eist dat zijn lokale voetbalploeg gesponsord wordt; tsja in dat bestuur en onder de aangesloten leden/ouders van voetballende kindjes ... zitten veel mensen die de burgemeester genegen zijn ...)

.
ik dacht van niet, dat verdoken hengelen kan je oplossen door partijen eindelijk te verplichten een boekhouding te voeren en deze heel transparant en openbaar te maken

lijkt mij een stuk efficienter dan openbare middelen hiervoor te misbruiken volgens regeltjes opgesteld door diezelfde partijen en hoogte van die middelen ook al te laten bepalen door diezlfde partijen
Anna List is offline   Met citaat antwoorden