Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer
Waarom zou dat een probleem zijn ? Ik vertrek morgen als het mogelijk is. Ik ben niet rijk, noch straatarm & dakloos, maar zo ergens in het midden. Bouwen of een huis kopen kan ik mij echter niet (meer ) permitteren. Mijn woning heb ik in 2005 verkocht, om de studies van mijn kinderen te bekostigen( gelukkig voor de crisis toesloeg ), en zelf wat van het leven te profiteren ( vakantie's, uitgaan..). Nu woon ik in een huurappartement, maar ik zou tien keer liever op een lapje grond gaan wonen, in een sta-caravan met een flink terras ervoor, een BBC enz. D�*�*r heb ik geld genoeg voor.
Wat zou daar mis mee zijn ? Ik ga dat trouwens in elk geval doen zogauw ik op pensioen ben. Dan domicileer ik mij op een kruipkot in een achterbuurt, zo goedkoop mogelijk, en breng mijn dagen en nachten door op mijn " buitenverblijf ".
Voor mij persoonlijk is dat dus geen probleem, maar voor écht arme mensen zie ik daar een mogelijkheid om een aangenaam leven te leidden, inplaats van een hondeleven. Zo zij helemaal geen geld hebben, kan de staat hen een lapje grond & 2de handscaravan verkopen, tegen een 0 % interest krediet. Serieus, dat is toch veel beter als op straat leven ?
|
Dat is het probleem.
Jij, ik en wie weet wie nog allemaal.
Voor we ‘t weten wonen we allemaal In ons hutje op de heide.
Weg ruimtelijke ordening, België een grote bidonville.