Los bericht bekijken
Oud 3 september 2004, 23:45   #56
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Wat ik je wou aantonen, beste Wolfje, is dat al de verwijten en beschuldigingen die je me in de loop van de tijd al naar mijn hoofd hebt geslingerd, perfect omkeerbaar zijn. Jij post hier de wildste beweringen en insinuaties aan het adres van de allochtonen, maar je kan ze op geen enkele wijze hardmaken. Van zodra iemand je om "bewijzen" vraagt, begin je ofwel te schelden, ofwel kom jemet één of ander flauw smoesje voor de pinnen ("kijk maar naar de gevangenissen", "kijk maar wat er allemaal in de kranten verschijnt"), ofwel negeer je de vraag gewoon compleet... Jij beweert voortdurend dat allochtonen "oververtegenwoordigd" zijn in de criminaliteitsstatistieken, maar je hebt daar geen bewijzen voor. Je "publiek" moet jouw beweringen maar voor waar aannemen. Zo werkt het niet, Wolf. Maar laten we er nu nòg even vanuit gaan dat je met die stelling inderdaad gelijk hebt, wat dan? Wat ga je met die "wetenschap" doen? Het is makkelijk zat om aan de kant te staan roepen dat het allemaal de schuld is van de allochtonen, maar het is al een heel ander chapiter om ook eens met een concreet (èn haalbaar èn menswaardig!) voorstel voor de pinnen te komen. Daar stopt je retoriek meestal...
Het is gewoon de waarheid Rafke, dat de overheid die cijfers verborgen houd daar kan ik toch niets aan doen? Wees nu eens redelijk, waarom doen ze dat denk je? Omdat de multiculturele gedachte de waarheid niet kan verdragen en uit schrik omdat het Vlaams Blok gelijk heeft, al meer dan twintig jaar. En ze hebben oplossingen voor het probleem, vreemdelingen moeten verplicht worden te assimileren, knuffelpolitiek werkt niet en brengt juist het tegenovergestelde tot stand. Kijk naar Nederland, waar een strenger vreemdelingenbeleid ervoor gezorgd heeft dat de immigratiecijfers zijn teruggedrongen, verplichte inburgeringscursussen in het land van herkomst,... Het Nederlandse beleid werkt, wat van het beleid in dit land niet gezegd kan worden.

Citaat:
Op die schrijffout, beste Wolf, heb je maar en passant willen wijzen; dat was NIET de essentie van die post. Ik had moeten weten dat je over die essentie zou heenkijken...
Leugenaar. Je deed dat niet zomaar "en passant" maar uit persoonlijke rancune tegenover mijn persoon.