Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nexer
http://www.standaard.be/artikel/deta...30117_00436514
Dit toont maar weer eens hoe Groen alle verbinding met de realiteit kwijt is. Er zijn inderdaad een hele hoop redenen. Maar die komen allemaal voort uit het niet machtig zijn van de Nederlandse taal. Dat is het bronprobleem. Dit aanpakken zal een grote stap in de goede richting zijn.
En dat is geen geldverspilling dan? Vooral die kunstacademies. Subsidieslurpers noem ik dat.
"Brede" scholen. Klinkt vaag. Hoe laat ge zoiets testen? Of moet het allemaal maar zijn beloop gaan zonder echte controle? En dat is dan wel een goede investering voor ons belastinggeld?
Nonsens. Men faalt net omwille van het niet kennen van de taal. Door extra te werken aan de taal zal men het net beter kunnen. Zo zal men net meer slagen. Waar moet die "schoolmoeheid door falen" dan nog vandaan komen?
Groen weet nu al dat het een onvoldoende aanbod zal zijn. Kijk eens aan, ze kunnen in de toekomst kijken. Ik zou graag de winnende nummers van euromillions hebben graag. Kunt ge mij dat bezorgen, Groen?
|
Groen moet dan ook maar eens consequent zijn en weigeren achter het gat te lopen van de Vlaams-nationalisten met hun belachelijke staatshervormingen en al even belachelijk confederalisme.