De Coyote
Ik weet niet of hier al een draad werd over geopend?
Doch het lijkt me een onderwerp dat meer en meer zijn plaatsje opdringt in onze maatschappij. Met hoeveel zijn ze al, de personen in het bezit van een Coyote?
Ikzelf ken er al velen, en heb zelf al heel dikwijls over na gedacht ook een Coyote aan te schaffen.
De Coyote kost ongeveer €150 's jaars, dus 3 minimum-snelheidsboete's.
Eigenlijk is het onnozel geen Coyote aan te schaffen wanneer je dagelijks grote afstanden aflegt. Iedereen die ik ken in bezit van een Coyote zegt dat de Coyote zich in geen tijd heeft weer verdient.
De Coyote is er niet zozeer voor de grote verkeers-overtreders maar wel voor de personen met vele verantwoordelijkheden in het leven, die wel eens details over het hoofd zien, en uit verstrooidheid een verkeersboete oplopen (bv door 60 te rijden waar maar 50 mag).
Ikzelf leg ook vele afstanden af, en heb toch ook ieder jaar aan zo'n €150 a 200 boete. Maar vooral zie ik veelvuldig flitsers staan en ik zou graag een heel grote groep mensen bereiken in het bezit van hun Coyote. Een druk op de knop en de hele Coyote-gemeenschap is gewaarschuwd voor de pestkop dat staat te flitsen. Daarom zou ik graag een Coyote hebben.
Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 17 januari 2013 om 21:21.
|