Los bericht bekijken
Oud 17 januari 2013, 21:24   #4678
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graham C. Bekijk bericht
Als je geen risico's wil lopen met het welzijn van kinderen, moet je alle potentiële ouders, ongeacht hun geslacht of seksuele voorkeur aan een grondig voorafgaandelijk onderzoek onderwerpen. Pas dan kan je een beginnetje maken om risico's te vermijden en zelfs d�*n heb je geen sluitend systeem. Je aanname dat een man-vrouw relatie per definitie de best mogelijke is, is pretentieus, argeloos, voortvarend en vooral onjuist.
Geen risico's lopen is onmogelijk. Dat weet iedereen. Maar hebben we de plicht om zo weining mogelijk risico's te lopen met het welzijn van kinderen. We moeten gaan voor het best mogelijke. Ik zeg dus niet dat er garanties moeten zijn van het beste waarop je eerst repliceerde, evenmin dat het risicoloos moet zijn wat je er nu weer van maakt om welke reden dan ook. Ik zeg "Het best mogelijke". Je kunt toch lezen?! Of ga je er nu weer iets anders van maken?

En welke onverlaat wil er nu onnodig risico lopen met het welzijn van kinderen?

Jij toch ook niet neem ik aan? Precies wat bang om te antwoorden alweer? Is dat nu zo onredelijk om voor het best mogelijke te kiezen als het over het welzijn van kinderen gaat?

sjongenstoch....pffft.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 17 januari 2013 om 21:44.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden