Discussie: De Coyote
Los bericht bekijken
Oud 17 januari 2013, 22:50   #5
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Verkoopt u dergelijke toestellen misschien? Uw stukje kan als regelrechte reclame beschouwd worden.

Uw GPS kan u er eenvoudig van op de hoogte brengen als u te snel rijdt.

Die Coyote is eerder een toestel voor mensen die zich aan de regels willen onttrekken en toch zoveel mogelijk boetes willen vermijden. Alcoholcontroles kan je er ook mee ontwijken.
Ik ken ook zo iemand die lak heeft aan snelheidsbeperkingen en sinds hij de coyote heeft aangeschaft voelt hij zich helemaal onaantastbaar.

De Coyote is er niet zozeer voor de grote verkeers-overtreders maar wel voor de personen met vele verantwoordelijkheden in het leven, die wel eens details over het hoofd zien, en uit verstrooidheid een verkeersboete oplopen (bv door 60 te rijden waar maar 50 mag).

Haha … my ass.

Ik ben in bezit van noch GPS noch Coyote. Het is idd zo dat GPS waarschuwt indien te snel wordt gereden, maar toch.

Het kan niet de bedoeling zijn dat de Coyote misbruikt wordt om zich onaantastbaar te voelen en zo alles aan de laars te lappen.