Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron
Tja, die vergelijking ging voor mij ook niet op. Ik ben er namelijk niet van overtuigd dat Saddam effectief kinderen als schild gebruikte. Een klassieker, zo zou Osama ook zijn vrouw gebruikt hebben. Nou ja...
Ok, geen Dolfkes... maar wel :
weekly standard - Cruz: Obama 'HIGH ON HIS POWER' + AUDIO
17 januari 2013 - Republican senator Ted Cruz of Texas said Thursday that Barack Obama is "high on his own power" with regard to the president's announced efforts on gun control. Speaking on Laura Ingraham's radio talk show, Cruz, who was just elected to the Senate last November, said "this is a president who has drunk the Kool-Aid." "He is feeling right now high on his own power, and he is pushing on every front, on guns," Cruz said. "And I think it's really sad to see the president of the United States exploiting the murder of children and using it to push his own extreme, anti-gun agenda. I think what the president is proposing and the gun control proposals that are coming from Democrats in the Senate are, number one, unconstitutional, and number two, they don't work. They're bad policy." ...
|
OK, mag ik dan daar op reageren? Want het zijn geen betere argumenten hoor.
Het is te zeggen, er staan slechts twee argumenten in heel de litabnie, en geen daarvan wordt ondersteund.
De schrijver heeft standpunt A, waar Obama standpunt B heeft.
Dus zegt de schrijver: standpunt A verdedigen doe je alleen als je High on power bent, koolaid hebt gedronken, op alle fronten wil pushen, uitbuiten van miserie van kinderen, en daarbij het is een extreem standpunt.
Zie je dat daar niet 1 argument in zit? Het is puut propaganda en zwartmakerij, zonder ook maar te zeggen waarom.
En dan komen de twee argumenten:
1. Unconstitutional: Bullshit argument, want wetten veranderen nu eenmaal, kijk naar belgie

2. Bad policy, don't work: wel, back dat up met feiten en gecontroleerde ondubbelzinnige data. En dan kunnen we klappen.
Maar feit blijft, wat er in dat stukje staat is niks meer dan "HET IS NIET WAAR, DAT HET NIET WAAR IS ZEG IK U".
En dat kan je toch niet aux serieus nemen.