Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shweta
Het heeft wellicht geen zin om met u in discussie te treden, maar...
|
Daarom dat ik mij tot de bezoekers van dit Forum richt. Mij: gaat er erom mijn belevenissen zo breed mogelijk aan de man te brengen. Mij: gaat het erom de Politici uit hun '
Generatieslaap' te laten ontwaken. Mij: gaat het erom een '
Europees verzetsfront' in leven helpen te roepen.
Citaat:
Last en kosten veroorzaken ook de politieke leiders van dit land. OF zijn dat allemaal zo'n heiligmannen, volgens u?
|
Dat is 'ONZE' zaak: Goedaardige '
moslims' doen er beter aan zich met de moeilijkheden in eigen schoot te gaan bemoeien, hetgeen tijdbesparend zou werken Wijze waarop we meer tijd aan ons eigen 'crapuul' zouden kunnen besteden.
Eveneens: VEEL meer plaats in onze gevangenissen vrijmaken!
Citaat:
Het is gewoon niet gepast om racisme aanvaardbaar te verklaren vanwege de fouten/overtredingen van een individu of enkele individuen.
|
Dat is wel een uiterst sterke uitspraak. Algemeen geweten en aanvaart, dat het 'islamitisch' crapuul is die deze als het ware '
STRIJDKREET ' in het leven heeft geroepen. In de hand gewerkt door die Wereldvreemden van het 'Aslk'.
Citaat:
Nog iets dat taboe lijkt te zijn om over te spreken: de economie draait ook voor een deel op "zwart" of illegaal geld uit de criminaliteit. Misschien veroorzaken bepaalde criminelen dan toch niet zoveel kosten...
|
Zwart is een paralele markt dat even profijtig is voor de doorsnee Burger dan de officële markt. Echter het brengt
niets in het laatje van de staatskas'.
Dit
uwe argument in dus niets dan
gebakken lucht!
Citaat:
Waarom? Op basis van krantenartikels, vooroordelen en hun ras? Dat hoeft niemand te slikken.
Het overgrote deel der kranterartikels gaat trouwens niet eens over "allochtonen" maar over hetgeen de "autochtoon" doet.
|
Nog zo een seniel argument: Eigenlijk raar, dat de inhoud van de gevangenissen een volkomen ander beeld vertonen?!
Citaat:
U beseft toch wel dat dat een uitspraak zonder proces is? Iemand is volgens u dus bij voorbaat al schuldig omdat hij van Marokkaanse origine is. En u begrijpt niet dat mensen daartegen protesteren?!
|
Alle Marokkanen zijn algemeen
medeschuldig aan de strafbare feiten gepleegt door leden behorend aan hun gemeenschap! - Verantwoord wegens
schuldige stilzwijgende goedkeuring van dit geheel
hypocritische profiteurvolkje!!!
Citaat:
Kijk, een vriend van me van Marokkaanse origine houdt van mooie auto's. Hij werkt en woont nog thuis. Met zijn opgespaarde geld had hij zo'n 1.5 jaar geleden een bmw gekocht. En nu heeft hij de kans op via zijn werk (een leasingmaatschappij) heel goedkoop op afbetaling een nieuwere bmw te kopen.
|
Over de
occasie autozwendel heb ik ook enkele beleefde verhalen. Over Marokkaanse huurbestuurders die collectievoertuigen van 'Duitsland', 'Zwitserland' en Luxemburg naar 'Marseille' loodsen om ginder aan rijke verzamelaars verkocht te worden. Kortom toepassingen uit de Franse prent '
Le Corniaud' af geAapt!! - Het waren merendeels '
B M W 's.
Citaat:
Bij controle van de politie zouden ze hem moeten laten gaan, niet omdat hij "gore gevaarlijke gangster is" en er "procedurefouten" zijn, maar omdat hij effectief onschuldig is.
|
De medeplichtigheid van sommige Politieleden, is naar mijn weten niet bewezen. Maar wetende hoe sommigen zich in andere dossiers gedragen, is deze mogelijkheid absoluut niet uit te sluiten.
Citaat:
Misschien niet zo snel oordelen, terwijl u niet eens de hele geschiedenis achter zo'n "mooie wagen" kent.
|
Wat mij betreft: Het zou U verwonderen, kameraad!!
Citaat:
Trouwens, elke Belg uit de middenklasse kijkt ook op als hij een ouwe, blanke zak in een dure wagen voorbij ziet rijden. Dat zijn van die topmanagers met bonussen, weet u wel...
|
Nogmaals: dat zijn onze bekommernissen, net zoals de '
mosliminvasie' van het westen.
Citaat:
Welke aanslagen, welke gijzelaars? U moet echt eens ophouden met al die veralgemeningen.
|
Idem:
Citaat:
Deze mensen eisen gewoon hun recht als burger van het land.
|
Ze hebben hier hun EISEN = VERBEURT!!!!
Deze hebben onze 'ongelovigen levens' zodanig verziekt, dat heel velen hen bij verstek niet naar de 'Hel' wensen, maar hun althans als enige eis, deze gunnen: naar hun plek van herkomst terug te keren.
Citaat:
Spreek voor uzelf. Ik heb niet zoveel problemen met mensen van Marokkaanse origine. En zie de correlatie tussen wetsovertredingen en het rechtvaardigen van racisme niet.
|
Hier is geenszins RACISME in het spel. Hier gaat het gewoon over
1 /
Discriminatie, uitgaande van de traditionele politieke partijen. (sossen, op kop) /// 2/
Positieve Discriminatie.
Kwestie van er de nagel (spijker) goed in te ankeren!!
Citaat:
Allochtonen hebben heus geen patent op wetsovertredingen en dat weet u maar al te best.
|
Dat laatste lijkt wel te kloppen: Het ziet er naar uit, dat ze vermeiden hetgeen wettelijk toegelaten of verplicht en opgelegd is. Waarschijnlijk omdat de enige wet die ze in acht nemen, weleens de
'Sharia' zou kunnen zijn.