Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere
Hoe komt u hier nu bij ? Wat heeft munitie hier mee te maken?
|
Bent U niet 1 van die forumleden die bij het minste dat er iets gebeurd in de Gaza Strook de "prachtige" bombeelden op dit forum komt posten om de vieze vuile Joden aan te klagen?
Dat bedoel ik met munitie dumpen. Namelijk dat Israël regelmatig een hoop palestijnen en bijhorende infrastructuur de lucht in jaagt.
Citaat:
|
Hoe zou u het trouwens noemen wanneer buitenlanders de vliegvelden en de havens van België komen dichtgooien, de gehele elektriciteitsvoorziening 12 uur per dacht stopzetten, de watervoorraden controleren + alle in en uitgaande goederen en vele andere beperkingen opleggen?
|
Dan wachten we weer eens op de VS zou ik zeggen.
Citaat:
|
Kortom , u bent in denial over de slechte situatie in 'Palestina' omdat er Palestijnse vluchtelingen zijn die er heen willen.
|
Het is niet goed in Palestina.
Ik kom niet af met dure hotels en de verkoopscijfers van iPhone's in de Palestijnse gebieden.
Citaat:
|
Kost maar een euro of 100 per raket. Maar ook wanneer ze duurder waren, dat heeft nu eenmaal hoge prioriteit. We zien zo vaak dat er veel te veel geld naar de military gaat terwijl de bevolking er slecht aan toe is, in vele landen
|
Met een gemiddeld inkomen van $3100 per jaar is €100 per raket geen misselijke uitgave voor een doorsnee Palestijn.
Mare, de doorsnee Palestijn gaat geen Fadjr of Qassam kopen/bouwen en afvuren. Die heeft het al lastig genoeg om zich/haarzelf staande te houden in een omgeving waar terreur van zowel van de eigen leiders, als van de aartsvijand komt.
Citaat:
|
Daar zijn vast goede redenen voor.Ik zie niet in wat er vreemd is aan Palestijnse vluchtelingen die naar de Palestijnse gebieden willen vluchten als gevolg van de strijd in Syrië.
|
Natuurlijk is er een goeie reden waarom Syrische Palestijnen niet naar Jordanië vluchten. Ze zijn er ook niet welkom.