Los bericht bekijken
Oud 4 september 2004, 19:07   #6
uwagan
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
wow, je hebt me achterover doen vallen van bewondering om zoveel creativiteit. En inhoudelijk dat dat was joh!

@Orland0, waarom heeft jouw vriendin een handtekening van haar ouders nodig? Voor mij zou dat niet eens geloofwaardig zijn, als iemand's ouders zoiets zouden verklaren van aan de andere kant van de wereldbol. Ik zou dat op een offIciëel document willen zien van de burgerlijke stand ginder.
Ik kan alleen maar veronderstellen dat de Belgische bevoegde instanties daar ook zo over denken, nl dat een document van de burgerlijke stand als bewijs moet dienen.
Waarom heb je die ouders dan nodig? Als zij meerderjarig is (waar ik van uit ga) - kan je niet via de indonesische ambassade de nodige bewijsdocumenten krijgen? eerlijk gezegd vind ik dit een heel vreemd verhaal, ik kan er niet bij dat de ouders daar ook maar voor iets moeten tussen zitten.
Omdat zijn vriendin waarschijnlijk niet oud genoeg is om te trouwen of een samenlevingscontract te tekenen zonder de toestemming van de ouders. Aangezien zij Indonesische is tellen de wetten van meerderjarigheid en degelijke van Indonesie en niet van Belgie. Zelfs wanneer je in Belgie trouwt aangezien zij hier enkel verblijft met een studentenvisa.

Laatst gewijzigd door uwagan : 4 september 2004 om 19:15.
uwagan is offline   Met citaat antwoorden