Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj
Met N-VA en wie worden hun confederale partners, we weten het niet, maar ik vermoed van Monsieur Reynders aan Waalse kant en CD&V (moet wel aan Vlaamse kant), staat 50% van de bevolking daar al in 2018.
Je wil altijd bewijzen dat anderen op een andere planeet leven, terwijl jouw vriendjes er enkel op uit zijn, ten koste van iedereen, door garantstellingen van de Vlaamse belastingbetaler voor industriële privé projecten, zelf al voor 13,5 miljard gokschulden heeft opgebouwd.
Volgens mij, mogen ze van jou op jouw kosten zelfs de ACW deelbewijzen opkopen met de "Staatsbank" Belfius. En de Vlaamse regering doet natuurlijk mee.
Daar sta je dus ook weer garant voor. 2X betalen voor hetzelfde geld.
|
Try again mijn beste. Het ging hier over de verdiensten van de huidige federale regering. Jij bent die aan het bewieroken, dus zou het beter zijn dat je ook zegt waarom ze zo goed bezig zijn in plaats van te kappen op de oppositie.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
|