Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Kent gij de voornamen van de negen huidige gouverneurs en van de 'hoge functie die iets gelijkaardigs is in het BHG' ?
Weet gij welke jobkes hun vaders deden ?
Wanneer ze hun ontslag gaven in hun vorige functies ?
Nu geef ik wel toe dat ik vragen heb/had bij het 'erven' van zijn huidige functie. Maar tegelijk toch ook al in de krant gelezen dat hij durfde er een frisse wind te laten waaien. Zowel muzikaal als op vlak van HRM.
En blijkbaar kon hij wel schipperen tussen de verschillende (machts-)partijen, want anders hadden ze zijn 'muziekkorpske' wel op droog zaad gezet op subsidie-gewijze methode.
En dat is al veel meer dan we wisten wat we konden verwachten van de huidige gouverneurs, die enkel bewezen hadden sub-toppers op politiek vlak te zijn.
.
|
Ben alvast blij dat je ook vragen hebt bij de erfopvolging. Ik ga géén kritiek geven op zijn werk bij het festival van vlaanderen want daar weet ik de eerste knop niet over. Mee eens dat hij een politieke feeling moet hebben want dergelijke organisaties leven bij de gratie van de uitgestoken hand, en de subsidie potten. Waar ik persoonlijk niet akkoord mee ben is om Denys en overigens nog andere gouverneurs met de vinger te wijzen. Denys heeft zijn job voor mijn part altijd goed gedaan. Hij was niet de enige. De vorige gouverneur van west vlaanderen heeft zeker ook geen brokkenparcours nagelaten. (hoe moeilijk het voor mij ook is om dat toe te geven over een tsjeef).
Jan-junior krijgt die post omdat hij een vriend is van Ben Weyts, de rest is zever. Wat wel positief is, is dat Weyts tenminste iemand uitpikte die over kwaliteiten beschikt, en niet omdat hij ooit nog voor Tak militeerde of aan vendelzwaaien heeft gedaan in zijn jeugd.
Wie weet is het ne goeie