Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO
Dat 95% van de mensen hun morele compas niet meer geijkt is moet ik niet meer zeggen. Dat is duidelijk.
bon, ik doe graag mee dan;
Vanaf nu vlam ik overal zo hard ik wil en vooral in de buurt van scholen en wie onder mijn auto terecht komt is een dommerik omdat ie niet uit de weg ging. En of het nu een oude mens, jong volwassen of kind is maakt me niet meer uit; boeit me niet.
En al die trage, domme defensieve seuten maai ik van de baan. Mijn auto mijn vrijheid. En snelheidsboetes betaal ik ook niet meer da's zakkevullerij.
Oh ja en ik licht u ook nog op met alles wat ik kan want ik heb toch vaker de wet achter mij dan tegen daarvoor.
Nu content?!
|
Relevantie van uw veralgemening ?
Richt jouw pijlen dan naar "de baas"
of bazen (Schouppe had er ook niets tegen) hé, die blijk
en een heel andere mening te hebben.
Citaat:
Staatssecretaris van Mobiliteit: "Coyote is en blijft legaal"
Staatssecretaris voor Mobiliteit Melchior Wathelet heeft vandaag informatie bevestigd over Coyote. Deze informatie komt er naar aanleiding van een discussie over het eventuele verbod van de Coyote radarverklikker in Frankrijk. Voor België bevestigt de staatssecretaris nu dat Coyote in België wel degelijk legaal is en dat ook zal blijven.
Daarnaast onderstreept de staatssecretaris dat Coyote een onmiskenbaar hulpsysteem is ter bevordering van de verkeersveiligheid en hierdoor de marktleider is, met een gebruikersaantal van 250.000 personen.
Coyote werkt volgens een “community” systeem; het detecteert zelf geen mobiele flitsapparaten, echter kan elke Coyote gebruiker mobiele camera’s signaleren op zijn of haar eigen toestel, waarna deze informatie wordt gedeeld naar andere Coyote gebruikers wanneer zij in de buurt zijn van deze flitscamera.
Coyote bracht ook een iPhone app uit: iCoyote. Zoals de rest andere Coyote toestellen werkt dit via je abonnement.
Voor smartphone gebruikers bestaan er ook alternatieven. iPhone gebruikers kunnen bijvoorbeeld gebruik maken van Avertinoo. Deze app werkt volgens hetzelfde community principe en is de laatste jaren razend populair geworden.
|
Dan houden de bestuurders zich tenminste aan de max snelheid daar waar de gemelde controles staan, en dit ruim op voorhand (zonder evtl bruusk-gevaarlijk in de remmen te gaan, ook al is het te laat) wat van de andere bestuurders zonder Coyote & Co zeker niet gezegd kan worden...
´T schijnt dat men meestal controleert bij "gevaarlijke punten uch-uch"... met Coyote & Co weet men die impassant dan vroeg genoeg staan, de mensen zonder weten dat meestal niet.
Is ook maar mijn mening hé. Dat er ook misbruik van gemaakt kan worden, tja van wat dan niet ?
Maakt de flitsoverheid dan geen misbruik door onaangepaste sneheidsbeperkingen te zaaien en in ´t geniep juist daar te flitsen onder het mom pakkans ? Men oogst tenslotte wat men zaait...