Los bericht bekijken
Oud 24 januari 2013, 10:36   #94
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manuel Bekijk bericht
Ik vind het toch wel weer makkelijk om te zeggen dat het de schuld is van politici. Ze hebben zeker hun verantwoordelijkheid maar in deze, nl over de kennis van jongeren ? .
soms is het makkelijk
als de regering de beslissing neemt om universiteiten/hogescholen te subsidiËren op basis vh aantal geslaagden dan moet ge ni onnozel doen als die hun niveau laten zakken omwille vd centjes.

als men in die regering beslist dat je bij vakken enkel vakgerelateerde zaken mag beoordelen dan krijg je een situatie waarin een aardrijkskunde leerkracht fonetisch moet gaan verbeteren omdat hij geen rekening mag houden met spelling.

ik heb ooit op mijn donder gekregen omdat ik teveel gebuisden had. het argument "ze willen niet leren = eigen schuld" telde niet. Alsof ik er iets kan aan doen als die mannen hun ww niet willen blokken.

en als de opmerking klopt dat ze bij knack niet weten of gecheckt hebben want de valuta in Estland is, dan is dat een bewijs dat die niveauverzakking zich doorheen heel de maatschappij trekt en niet beperkt tot opleiding leerkracht.

Laatst gewijzigd door 1207 : 24 januari 2013 om 10:39.
1207 is offline   Met citaat antwoorden