Discussie: de pvda+ generatie
Los bericht bekijken
Oud 24 januari 2013, 13:25   #168
Maikel Joosten
Gouverneur

Maikel Joosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
De pvda is de enige partij die tegen de dictatuur van het neoliberalisme durft in te gaan.
Ha, die is goed. De PVDA+ aanbidt zelf dictaturen zoals Noord-Korea en Cuba.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Bij de meeste mensen is dat wel zo, een gevolg van de opvoeding, tenzij natuurlijk ze een slechte band hebben met hun ouders of niet in hun ouders geloven, da's een ander verhaal.

Ik heb respect voor mijn grootvader, z'n gedachtegoed, ook voor m'n ouders natuurlijk maar vooral voor m'n grootvader die in WOII gestreden heeft. Hij was een slimme, moedige man, een echte communist. Je kunt je zelfs niet voorstellen welke ontberingen ze tijdens WOII meemaakten. Mijn eeuwig respect, en niet alleen omdat hij m'n grootvader was. Natuurlijk heeft dat m'n denkbeelden vorm gegeven, dat spreekt vanzelf.

Ik denk dat de meeste flaminganten van huisuit flamingant zijn. Ik heb het nu over de echte, niet over de stroom opportunisten die zich de laatste jaren bij NVA aangesloten hebben...
Mijn ouders hebben geen politiek standpunt omdat hen dat niet interesseert. Je kunt trouwens pas je hechten aan een ideologie vanaf het punt dat je politiek volwassen wordt. Dat gebeurt meestal na je 18de. Ik kan mezelf daarom moeilijk opportunist noemen.

Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 24 januari 2013 om 13:33.
Maikel Joosten is offline