Los bericht bekijken
Oud 25 januari 2013, 10:03   #5
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Ik denk niet dat ze echt fraude pleegt, hoor. Ze hebben een tweede verblijf in Lasne maar hun 'hoofdverblijfplaats' is in Schaarbeek.
Veel cynischer is het feit dat de bouwplannen voor hun stulpje in Lasne (de rijkste gemeente van Wallonië) bekend geraakten net toen La Onckelinx aan het afgeven was op 'les riches' en pretendeerde het lot van de minderbedeelden in 'haar' Schaarbeek te kennen.

Zie ook http://www.brusselnieuws.be/artikel/...e-van-onkelinx
Gij denkt dat.
Maar wat weet gij daar van ?

Kadert dat eens met het feit dat een sp-a politica als ambtenaar bevel gaf aan de politie om tot tweemaal toe de onderbroeken van het gezin Bracke in Gent te gaan tellen. (éénmaal voor hem, éénmaal voor haar !!)

Nu kunt ge mij trachten terug te pakken door te vragen of ik er dan wel iets van af weet.
Mocht je dat vragen, dan zou ik opwerpen: "Waarom komt dit feit in een nationale krant, als er niets aan de hand is ?"

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden