Los bericht bekijken
Oud 31 januari 2013, 15:09   #36
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.822
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
En hoeveel investeren ze in R&D? Heeft de farma industrie misschien ook kanker verspreid? Ze verdienen er immers een aardige duit aan. Griep? Q-koorts? Malaria? Zetten ze geniepig bacillen-verstuivers neer in kindercreches? Kan hetzelfde voor tyfus, pokken, cholera, melaatsheid, gele koorts, tubercolose en de builenpest. Stuk voor stuk zeer geloofwaardig artificieel ingebracht in de maatschappij na getest te zijn in Afrika, Azië en Zuid-Amerika.

Het is immers compleet ongeloofwaardig dat een nieuwe ziekte een intrede in de mensenmaatschappij kan doen zonder dat dat uit een laboratorium komt. Laat maar aan de farma-industrie over om te bewijzen dat ze dat niet gedaan hebben. Da's iets makkelijker dan zelf geloofwaardig bewijsmateriaal aan te leveren dat het wel gebeurd is.

Intussen ga ik me concentreren op het etherisch reptiel dat zich mijn onderste chakra aan het vergrijpen is.
Poe's law

__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden