Los bericht bekijken
Oud 2 februari 2013, 21:15   #319
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Het gaat niet over "homokledij" - zoiets bestaat niet. Het gaat om alle vormen van aanstootgevende of persoonlijkheid weergevende kleding waar zoiets niet gevraagd wordt, namelijk in een loketsituatie waarin mensen die de stad vertegenwoordigen (en uw officiële documenten tekenen) in aanraking komen met het brede spectrum aan inwoners die de stad rijk is.

Ik versta dus onder de nieuwe regeling dat alle vormen van (hedendaagse) symbolen en mogelijk aanstootgevende tekeningen (zoals een Cannibal Corpse t-shirt) niet door de beugel kunnen. Ik stel me serieuze vragen bij de efficiëntie van de maatregel, gezien ik nog nooit een loketbediende van de Stad heb gezien met zulke symbolen. Degenen die ik al heb gezien, dragen kledij zonder opschriften of tekeningen (zoals in een doorsnee kantoor dus).

Los daarvan kunnen we dus stellen: wat niet (meer) kan, is

- regenboogvlag
- de vlag voor een onafhankelijk Koerdistan
- "WWPW"
- "Honden zijn stom"
- een Cannibal Corpse t-shirt
- een afbeelding van Malcolm X

Dit zijn allemaal zaken die ik nog nooit in mijn kantooromgeving heb gezien, en daar werken toch honderden mensen.
Ik kan U verzekeren dat ook op kantoren mensen met band shirts rond lopen. Ik ben er zo ene. Moest men morgen mij dit verbieden dan zou ik gewoon veranderen van werk.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden