Los bericht bekijken
Oud 6 februari 2013, 07:16   #5626
JimmyB
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 7.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Och, er zijn talloze berichten waarin Paulus als ik daarop hebben ingegaan. Ik denk bijvoorbeeld aan dit

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5139

Zomaar voor de vuist weg.
Een sterk staaltje logica.

U vind dus het antwoord op vraag:

Een percentage van de verwekte kinderen (10 á 20%?) weten, zowel het kind als wel de vader, zelfs niet eens dat het kind van een andere vader is.

dat luidt:

Waar u dat getal vandaan haalt, is me vooreerst niet echt duidelijk. Daarnaast is het zo dat de identificatie van het kind met de vaderfiguur toch is gebeurd, ook al zou een DNA-onderzoek kunnen aantonen dat er geen grond voor is. De tweeledige component van waaruit een kind zijn of haar identiteit afleidt, doet zich voor. Naar moeders zijde, naar vaderszijde.

Dit verklaart dan ook waarom mensen het emotioneel heel zwaar (kunnen) krijgen wanneer ze later te horen krijgen, dat hun vader eigenlijk "hun" vader niet blijkt te zijn. Uit een onlangs uitgezonden reportage bleek juist deze problematiek. Heel schrijnend, want bepaalde mensen raken volledig ontwricht.


Ook voldoende als antwoord op de vraag:

Vindt u dat een homokoppel per definitie minder geschikt is dan een heterokoppel om een kind op te voeden, ongeacht eender welke andere parameters erbij betrokken zijn?

Inderdaad , zo kan men nog lang in rondjes draaien.
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden