Los bericht bekijken
Oud 7 februari 2013, 01:36   #107
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
U , is niet gelijk aan allemaal of iedereen .

Ik noteer dat ik een boerke ben , en ben er zelfs trots op , maar opde boerderij van mijn ouders met variabel tussen de 800 en 1200 dieren heb ik niet te veel professoren gezien en homosexuele dieren ook niet .

Als er twee hengsten bij elkaar in de buurt kwamen heb ik vaker gezien dat enen van de twee van nen achterpoot nen ferme patat op zijn bakkes kreeg , iets anders dan zijn gat presenteren om ne lul te ontvangen.

Idem bij de zeugen /beeren - de koeien/stieren en de hanen /kippen .

Er op los neuken , ik denk dat gij nog niet veel dieren gezien hebt , maar dat mag geen aanleiding zijn om zelf een minder humaan gedrag op na te houden .
Er zijn thans soorten zoogdieren wiens hele sociale leven geconstrueerd is rond seks (en dan heb ik het niet eens over de mens). Probleemoplossing, relatiekeuze, hiërarchie, noem maar op. En niet alleen tussen mannetjes en vrouwtjes zoals u schijnt te denken.

Zo ziet u maar weer, dat er meer nodig is dan anecdotaal bewijs en de ervaringen van 1 persoon om een coherent beeld te krijgen van de natuur. Maar ja, dat wijst u natuurlijk af.