Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus
En daarom is anno 2013 alles wat N-VA betreft des duivels ja? Luister eens vriend, de N-VA heeft met uw grootvader in de verste verte niets te maken. Wat de personen betreft die ervoor gezorgd hebben dat uw grootvader werd opgepakt, afgezien van het feit dat ik niet weet of het wel zo is dat hij door "Vlaams nationalisten" werd uitgeleverd, wel ik hoop dat die personen na WO2 hun verdiende straf hebben gekregen.
Maar als je in die richting dergelijke onnozele redenering omtrent N-VA blijft doortrekken, dan kan ik net zogoed gans de SPa verketteren en hen associëren aan genocide en misdaden. Waarom? Omdat er bij de Vlaamse sossen personen zitten die verwant zijn met communisten die op een gegeven ogenblik, om opportunistische electorale redenen zich bij de PSB-SPB aansloten. En die communisten hebben destijds geen woord gepiept over de zware misdaden van Stalin, verantwoordelijk voor miljoenen doden. Dus de Vlaamse sossen hebben een misdadig verleden ... 
|
Ik ontken dat zeker niet. Kan best en zal zo zijn. Er zitten altijd rotte appels tussen, naar mijn inziens bij de toen Vlaams nationalisten iets meer (wegens steeds klagen en zeuren en onverdraagzaam zijn) maar wat is de echte waarheid?
Alleszins dat verleden kan ook in een carnavalsstoet gebruikt worden.
Máár ik ga daar geen aanstoot aan geven zoals nu gebeurt met de SS-VA.