Heel even heb ik hier rondgedwaald. Veel kwaad geworden. Zowel over dingen die zogenaamde 'linksen' als zogenaamde 'rechtsen' te verkondigen hadden. Dit zal mijn laatste daad zijn op dit forum.
Mensen, want dat zijn we toch allemaal (oei, ik hoor de ontkenningen al komen) doe nu toch allemaal niet zo moeilijk. Zoveel mensen die kwaad zijn, die anderen kwaad maken of zich laten kwaad maken. En al die tijd dat jullie elkaar voor je schermpje zitten aan te vallen zijn jullie kwijt. Het leven gaat ongenadig verder. Hoe goed ken je de mensen die bij je wonen? De mensen in je buurt? Kan je niets doen om hen het leven aangenamer te maken? Of iets ondernemen waardoor je leert hoe je hen beter kan leren kennen of het leven aangenamer maken?Is er niets wat je echt kan DOEN? Dit forum heeft volgens mij geen enkel positief effect op je leven.
dat was het dan, de persoonlijke aanvallen kunnen beginnen... halve en hele beledigingen en recuperatie door allerlei strekkingen. Ik ga jullie reacties zelfs niet meer komen lezen.
|