Als ik dat allemaal hier lees wilt dit zeggen dat alle 'niet rechtse' kiezers in Belgie heel tevreden moeten zijn met onze huidige bestuursploeg?
Want uiteindelijk gaat het daar over: ik ben niet tevreden over het geleverde werk van onze paarse regering.
Als er iemand mij nu duidelijk argumenten kan geven om toch voor zus of zo partij te stemmen en niet voor het VB (wat uiteindelijk een foertstem gaat worden), doe gerust.
Feit blijft dat deze 'democratie' een restrictief immigrantenbeleid uit de weg gaat, de veiligheid gaat er op achteruit, meer belastingen (wat de blauwen ook mogen vertellen)... gewoon ik ben niet tevreden, ik ben VERPLICHT om te gaan stemmen. Mocht iedereen eens beginnen met de hand in eigen boezem te steken, voor zijn eigen deur beginnen kuisen zoals men zegt.
Kan iemand mij de duidelijk omschrijving geven van wat democratie echt is? Onze politiekers zijn in mijn ogen arrogant omdat ze zowizo GEEN recht hebben om steeds maar HUN vorm van DEMOCRATIE door mijn strot te rammen (ééntje waar iedereen stevige boetes kan krijgen voor snelheidsovertredingen... maar waar numero uno zonder blikken en blozen zegt dat hij die boete zal betalen.... Het zou er verd... nogaan mankeren! Zij hebben toch een voorbeeldfunctie???!!???
All animals are equal, but some are more equal.
- Animal Farm - G. Orwell
|