Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk
Ik vond dat Crombee er bij de 7* Dag er héél stillekes bijzat.Wat hebben ze daar nu allemaal zitten kakelen ?
Iedereen wist zogenaamd wat er mis was, maar ... iedereen schoof ook de zwarte piet door naar andere instanties om dit te onderzoeken.
Nu staan ze eens voor een geval waar diegene die er vaart achter zet zijn poten zal verbranden.
Ook de NVA zat te lullen (zeg maar ; reclame te maken voor hun partij)
Als het inderdaad zo is als de NVA durft beweren dan moet volgens mij ( dit is een eigen mening) het volgende gebeuren.
Crombee MOET het dossier van de NVA opvragen over de beschuldigingen ( desnoods met een gerechtelijke uitspraak) en het is aan Crombee om dan een officiele klacht neer te leggen bij het parket.
Hij is daarvoor toch voor verkozen en aangesteld ?
1 man met bevoegdheid (Crombee) moet( dit onder handen nemen en geen 22 partijkes met een eigen mening welke een parlementaire commissie wil opstellen ( dan kennen we nu de uitslag al )
Crombee moet nu hoofdelijk en persoonlijk aansprakelijk gesteld worden dat dit wel degelijk door mensen met kennis wordt onderzocht.
Zo niet, wat zit Crombee daart dan wat te zitten ???
Nagaan of een dopper ergens wat aan het schilderen is ( en dat doet hij) is te belachelijk om dood te doen.
BONK - Nu heeft hij eens een goed dossier om te bewijzen wat hij in het verleden allemaal heeft verteld ( gelogen)
Ik ben benieuwd of hij de moed heeft
|
John Crombez zit er altijd stil bij. Volgens mij werd hij ook in stilte geboren.