Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk
Zoals nu alle partijen aan het prutsen zijn en het ene schandaal na het andere boven komt zit er tegen 2014 bijna een verdubbeling van Groen in.
Voor mij heeft GROEN meer positieve als negatieve punten.
Het enige wat ik GROEN verwijt, is dat ze meehuilen met de Islam of vzw's hiervan.
Mensen (families) uit het buitenland en welke hun leven riskeren en die van hun kinderen MOETEN geholpen worden.
Maar zij steunen ook die avonturiers en dat is spijtig.
Bij delaatste verkiezingen in Antwerpen hebben ze een flater van jewelste gedaan door te verkondigen dat ze een gedeelte van de ring zouden overkoepelen.
Voor de Antwerpenaar was dit weggesmeten geld, geld wat voor vele andere doeleinden had kunnen gebruikt worden.
Ik zou niet verwondert zijn, dat zij in 2014 de 2* of 3* grootste partij zullen worden.
Groen moet niet altijd met links vergeleken worden, deze tijd is voorbij, de bevolking wilt een stuk vlees op tafel en verwarming in de winter.
Hiervoor gaat GROEN, maa&r steeds halen ze die allochtonen er bij (zouden hierover beter hun mond houden)
|
Daarmee gaan 'die allochtonen' of de problemen die met 'die allochtonen' verbonden worden/zijn niet verdwijnen, hé.
Een politieke partij die hier en nu 'die allochtonen' er NIET 'bij haalt' maakt zichzelf gewoon ongeloofwaardig, en dat volstrekt onafhankelijk van het standpunt dat ze in 'deze materie' inneemt.
We kunnen nu eenmaal niet doen alsof 'die allochtonen' géén 'heet hangijzer' zijn.