Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2013, 16:35   #4201
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het blijft toch merkwaardig hoe bang mensen als jij zijn voor evolutietheorie, en uit pure angst de mogelijkheid zelfs afwijzen dat de mens geevolueerd is, samen met alle ander levende organismen op onze planeet en dat ze allemaal afstammen van een oorspronkelijk organisme.
Pure bullshit. Ik geloofde vroeger in de evolutie. Omdat ik ermee opgegroeid was net als jullie, niet meer niet minder. Maar als je de feiten bekijkt, dan zie je dat het pure kul is. De angst zit net bij diegene die niet kunnen geloven dat de mensheid zo bedrogen wordt.

Citaat:
Ik vind, los van de wetenschappelijke kant die met de dag sterker wordt onderbouwd tot jouw grote spijt uiteraard - discussie met jullie op dat vlak is overigens zinloos, jullie missen de elementaire kennis en de elementaire eerlijkheid daarvoor - de beschouwelijke kant van de evolutietheorie veel mooier dan al jouw gewauwel over energie en licht en liefde samen.
Tja, bewustzijn is de basis van alles, en liefde is de creatieve kracht van het universum. Liefde is één van de basisbeginselen van dit universum. Een van de redenen dat hij hier op aarde zijn is om onvoorwaardelijke liefde te leren. De liefde van veel mensen is veelal conditioneel, gebaseerd op onbewuste afspraken en condities.