Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2013, 17:19   #4205
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Pure bullshit. Ik geloofde vroeger in de evolutie. Omdat ik ermee opgegroeid was net als jullie, niet meer niet minder. Maar als je de feiten bekijkt, dan zie je dat het pure kul is. De angst zit net bij diegene die niet kunnen geloven dat de mensheid zo bedrogen wordt.
ik denk het niet. Zoals ik eerder schreef mis jij de intellectuele eerlijkheid om de feiten te bekijken zoals ze zijn. Het is duidelijk een stap te ver voor jou omdat het de poort wijd openzet naar een puur materialistische visie op ons bestaan. Dat kan jij gewoon niet verteren, vanuit je alomvattende geloofsovertuiging waar je zo in verankerd zit.
Vandaar al dat gespartel waar overigens niemand van onder de indruk is, behalve het huisgedrocht Pindar, die zoals gewoonlijk blij is met elk kruimeltje dat van tafel valt terwijl hij zijn genitalien likt en schurftig rondkijkt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Tja, bewustzijn is de basis van alles, en liefde is de creatieve kracht van het universum. Liefde is één van de basisbeginselen van dit universum. Een van de redenen dat hij hier op aarde zijn is om onvoorwaardelijke liefde te leren. De liefde van veel mensen is veelal conditioneel, gebaseerd op onbewuste afspraken en condities.
Neem nog een joint, man.

Laatst gewijzigd door parcifal : 18 februari 2013 om 17:20.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden