Discussie: Sprakeloos.
Los bericht bekijken
Oud 20 februari 2013, 10:06   #276
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Man toch, ik ben vast niet de enige die zich uw achterlijke troldraad kan herinneren. Het zou pas arrogant zijn mocht ik denken dat mijn medeforummers zo'n vluchtig geheugen zouden hebben.
Over uw geheugen heb ik wel zo'n beetje mijn twijfels, het aantal idiote spelfouten is echt niet te tellen.
En uw stelling dat er enkel belastingen betaalt wordt op het netto belastbaar inkomen in je reinste onzin. Dat is enkel zo voor de inkomstenbelasting, vandaar de naam. Als je hierover al de mist in gaat dan denk ik dat de rest van uw betoog ook niet veel waard is..
nogmaals mijn verontschuldigingen voor de tikfouten. Maar u lijkt alles toch te begrijpen, dus laten we het over de grond van de zaak hebben in deze draad, en het getrol stoppen.
Wat de belastingen betreft, lees het hier nog maar eens na, en besef dat u zich alweer aan het belachelijk maken bent.
http://www.belgium.be/nl/belastingen...te/berekening/
Citaat:
De moraal van het verhaal is dat het ACW op zijn zachtst gezegd bedenkelijke manieren heeft om aan geld te geraken en dit op last van de gemeenschap...
De waarheid is dat die winstbewijzen onstaan zijn binnen de ACW koepel, dus los van de gemeenschap.
De waarheid is ook dat als iemand een vennootschap koopt, hij de verplichtingen mee overneemt. Dit heeft dexia gedaan, en dit heeft ook de staat gedaan. Daardoor zijn die zaken onrechtstreeks bij de gemeenschap gekomen. Uiteraard kan er bij en na overname onderhandeld worden, en kunnen verplichtingen met wederzijdse instemming gewijzigd worden, en dat is nu recent gedaan, met wederzijdse toestemming.
Citaat:
Een bedenking die ik me maak op basis van wat op het nieuws verscheen. Ze krijgen winstbewijzen omdat ze klanten zouden hebben aangebracht ? Hoe kunnen ze dat bewijzen dat dit zo is. Dit lijkt me eerder een soort van financiele constructie om zeker op die manier aan geld te geraken. Als ik naar de bank ga om een rekening te openen, dan doe ik dat toch voor mezelf en niet omdat het ACW mij gestuurd heeft zeker. Dit stinkt allemaal als de pest..
Dat hoeft niet bewezen te worden, het kwam in overleg tot stand, en later werden die verplichtingen gewoon overgedragen bij aankoop van BACOB door DBB en bij aankoop van DBB door de staat, en zo na naamsverandering bij belfius. Meestal worden dergelijke toekomstige verplichtingen verrekend in de aankopprijs van de aandelen.
Citaat:
De reactie van Beke al gelezen ? Die man slaat de bal ook volledig mis. Kwam erop neer het ACW mag knoeien want het geld dat ze achteroverdrukt wordt gebruikt voor het goede doel. Maw het ACW is in feite een robin hood organisatie. Alleen steelt ze niet alleen van de rijken maar van iedereen.
ALS er al "gestolen" wordt, wat het onderzoek zal uitwijzen, was het inderdaad niet voor persoonlijke verrijking van de bestuurders
spherelike is offline   Met citaat antwoorden