Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike
nogmaals mijn verontschuldigingen voor de tikfouten. Maar u lijkt alles toch te begrijpen, dus laten we het over de grond van de zaak hebben in deze draad, en het getrol stoppen.
Wat de belastingen betreft, lees het hier nog maar eens na, en besef dat u zich alweer aan het belachelijk maken bent.
http://www.belgium.be/nl/belastingen...te/berekening/
De waarheid is dat die winstbewijzen onstaan zijn binnen de ACW koepel, dus los van de gemeenschap.
De waarheid is ook dat als iemand een vennootschap koopt, hij de verplichtingen mee overneemt. Dit heeft dexia gedaan, en dit heeft ook de staat gedaan. Daardoor zijn die zaken onrechtstreeks bij de gemeenschap gekomen. Uiteraard kan er bij en na overname onderhandeld worden, en kunnen verplichtingen met wederzijdse instemming gewijzigd worden, en dat is nu recent gedaan, met wederzijdse toestemming.
Dat hoeft niet bewezen te worden, het kwam in overleg tot stand, en later werden die verplichtingen gewoon overgedragen bij aankoop van BACOB door DBB en bij aankoop van DBB door de staat, en zo na naamsverandering bij belfius. Meestal worden dergelijke toekomstige verplichtingen verrekend in de aankopprijs van de aandelen.
ALS er al "gestolen" wordt, wat het onderzoek zal uitwijzen, was het inderdaad niet voor persoonlijke verrijking van de bestuurders
|
Maar kerel toch er zijn in belgie tal van belastingen zoals Fonne al heeft aangehaald. De enige die zich onsterfelijk belachelijk maakt, zeker wat dit betreft, dat ben jij. En je bent niet aan uw proefstuk toe.
Ik vind dat het zaakje stinkt. Dat is niet hetzelfde als een beschuldiging, maar jij gaat zover dat je de onschuld uitschreeuwt van het ACW en je schreeuwt moord en brand omdat er mensen zijn die het ACW schuldig achten, zonder bewijs, net als u. Het verwijt van anderen na te praten is daar een geweldig voorbeeld van. Trouwens een mens kan maar tot conclusies komen op basis van de informatie waarover hij beschikt. Ik denk en ik hoop dat het gerecht over veel meer informatie beschikt dan u en ik. En ik kan alleen maar hopen dat de beschuldigingen van de N-VA in deze terecht zijn, want anders dreigen ze hier toch wel serieus op hun bek te gaan. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat zelf ook niet beseffen, gezien het feit dat ze al een hele tijd het aangeschoten wild zijn van de klassieke partijen en hun zuilen. Het ACW oogst in feite voor een deel wat het zelf geoogst heeft.
Uw gewoonte om iedereen met een andere mening dom te doemen kan ik ook niet echt waarderen. Als jij dan zo slim bent dan moet je zeker in staat zijn om met veel minder tikfouten te posten.
Geld stelen voor het goede doel blijft diefstal. En dat er niets is blijven plakken dat moet dan ook maar aangetoond worden.