Los bericht bekijken
Oud 20 februari 2013, 10:59   #168
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Stop!!!!

Ik heb hier de indruk dat er enkele denkfouten worden gemaakt.

Van alle verkrachtingen komen slechts een paar in de media.
Slechts 5 tot 10% word aangegeven.

Ik heb geregeld gespreken met jongeren. Ik ben dan ook niet beschaamd om hen eerlijk toe te geven dat het vroeger niet veiliger was dan nu.

In het begin van deze draad heb ik gepost dat zelfs sommige meisjes vinden dat de kledij van een meisje een verkrachting kan uitlokken. En die meisjes waren niet allemaal van vreemde origine.

Toen er gevraagd werd welke meisjes er ooit last hadden gehad van jongens of mannen die te handtastelijk werden, bleek dat er op de 8 slechts 2 was die daar nog geen last van hadden gehad.
De vraag werd werd anders gestelt, namelijk welk meisje had een jongen niet verder laten gaan dan zij wilde, maar hem laten begaan omdat ze niet anders durfde. Toen gaven alle meisjes toe, dat ze vaak de jongen veel verder laten gaan dan ze zelf willen, maar zij zich hiertoe genoodzaak zien, om andere problemen te vermijden.
bedoel je nu dat ALLE meisjes zich door die jongens laten penetreren tegen hun zin omdat ze zich hiertoe genoodzaakt zien en om andere problemen (dewelke?) te vermijden?
U maakt blijkbaar geen verschil tussen "handtastelijkheden" en "verkrachting". Moet ik hieruit opmaken dat groepsverkrachtingvolgens Jantje ook mee in dit rijtje past?

Citaat:
In het begin van deze draad heb ik gepost dat zelfs sommige meisjes vinden dat de kledij van een meisje een verkrachting kan uitlokken. En die meisjes waren niet allemaal van vreemde origine.
a) ik heb het niet over de origine van de meisjes gehad, wel over de origine en de permessiviteit tot verkrachting door de JONGENS

b) indien meisjes denken dat hun kledij verkrachting kan (en mag) uitlokken, dan is het DRINGEND nodig om die meisjes (ook deze van onze eigen cultuur) te laten beseffen dat verkrachting NOOIT of te NIMMER kan aanvaard worden of zelfs maar - zoals Jantje hier ten treure bewijst - kan goedGEPRAAT worden!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden