Los bericht bekijken
Oud 21 februari 2013, 11:09   #10
Sean
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
.

Ik heb het eerder gepost: het Vlaams Belang heeft heel veel kapot gemaakt en zo ook de communicatie tussen de autochtone en allochtone gemeenschappen. Wij hebben dezelfde problemen, maar het Vlaams Belang stond te lang tussen ons.
De invloed van Vlaams Blok en het latere Vlaams belang is eerder marginaal, zonder de politiek correcte hysterie zou die partij (in relatie met migratiestandpunten) nooit een omvang bereikt hebben van meer dan een paar procenten.
De hoofdmotor in het uit elkaar splijten van de samenleving moet enerzijds gezocht worden in het gedrag van een aantal nieuwkomers en anderzijds (en vooral daar ) in de grove nalatigheid van linkse partijen en andere politiek correcte figuren.

Voor mij was de wilde reactie op de Mohammed cartoons in 2006 en het inschakelen van de politiek correcte turbo de aanleiding om links definitief de rug toe te keren.
Wanneer ik vandaag de houding van figuren als Mertens, Almaci en Kherbache analyseer dan zie ik geen enkel redenen om op mijn stappen terug te keren, wie denken deze mensen wel dat ze zijn.
Sean is offline   Met citaat antwoorden