Discussie: Huis te huur?
Los bericht bekijken
Oud 24 februari 2013, 10:23   #152
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Dit is zulke typische huisbazenpraat.
Ik heb nu tal van andere woningen bezocht als zoekende. Het enige dat ik vond van woningen die wel in orde zijn dat is nieuwbouw. Prijs makkelijk 950€ en dikwijls nog meer. En zelfs daar in die nieuwbouws ontbreekt dikwijls nog van alles en zijn er dingen die niet afgewerkt staan.

De oudere woningen zijn bijna allen gewoon doodversleten en dat komt niet door de huurders, want het zijn de huisbazen die instaan voor de reparaties en die doen ze bijna nooit of te nimmer of het is zo ergens een lapje bovenop leggen.
Dat de muren een moeten geschilderd worden dat heb je nu eenmaal altijd na een tijdje.
Dat de rolluiken scheef hangen, de dakgoten rot staan, de tegels gebroken liggen, er geen dubbel glas is, dat de dakpannen afzakken en geen isolatie is en zo verder dat maakt een huis een krot. En ze zijn niet te beschaamd dat te verhuren aan 850 of zelfs ook 950€.
Het zijn de huisbazen !

Jaja ik weet het....zolang het niet echt moet dan blijft het wel goed en tegen de tijd dat het niet anders kan stellen ze het te koop. Ze rijven de meerwinst netjes binnen en de afbetalingen zijn gedaan door de huurders.
En de huisbaas kan gaan rentenieren en de huurder kan in de sociale woningen terecht en bij de voedselbank.
We leven in een vrij land he man . Koop zelf iets .

Mijn eerste huis dat ik kocht was een krot . heb ik helemaal zelf verbouwt .

Weet je dat ik de twee eerste winters in de kelder heb geslapen naast de CV ketel . en nu zou ik mij moeten schamen omdat ik een eigendom heb ?
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden