Los bericht bekijken
Oud 25 februari 2013, 12:56   #1
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard Frank Hosteaux (PVDA+) : "in mijn partij zitten rare mannen !"

In haar pogingen om als partij eindelijk de grote doorbraak te lukken en met het "merkcx-tijdperk" te breken heeft de partij met zijn verruiming een aantal vreemde vogels aangetrokken.
Hosteaux heeft zich wel een zekere aanhang weten te verzekeren en die stemmen zag PVDA en nu + graag komen.
De wittebroodsweken hebben niet lang geduurd en feitelijk voor een "bijkomstigheid" de discutie omtrent de doodstraf - moet deze man terug uit de partij verdwijnen.
Daarom ook zijn reactie in de titel van deze draad.
Te vrezen valt dat ook PVDA niet voor "groeipijnen" ook nog in de toekomst - immuum zal blijken.
Gaat de PVDA+ nu ook de kenmerken vertonen van een traditionele partij ?

Citaat:
PVDA+ dreigt ermee lid uit gemeenteraad te zetten

De PVDA+ overweegt om gemeenteraadslid Frank Hosteaux uit de partij te zetten. Hosteaux haalde zaterdag de woede van zijn partij op de hals door op facebook te pleiten voor de herinvoering van de doodstraf.
.........

Dat hij zowat al zijn rode kameraden over zich heen krijgt, met Peter Mertens op kop, lijkt Hosteaux niet te deren.
‘Peter Mertens, ach, daar ga ik me nu eens niks van aantrekken.'

Frank Hosteaux stapte in mei 2012 over van SP.A naar PVDA+. Geen gelukkige transfer, blijkbaar. ‘Ik had het me anders voorgesteld', geeft Hosteaux toe. ‘In die partij zitten toch nogal wat rare mannen, hoor.'

http://www.nieuwsblad.be/article/det...30224_00482098

Laatst gewijzigd door Anselmo : 25 februari 2013 om 12:57.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden