Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila
Je vroeg tegenstrijdige beslissingen van Cassatie, wat volgens u onmogelijk was. Ik heb u een tegenstrijdige beslissing gegeven. Ik zou er nog tientallen kunnen geven, maar dat zal ik lekker niet doen.
btw: het detail is zo klein dat een gerenomeerd advocatenkantoor als Stibbe het geen artikel waard vindt.
Nu ja, dit is het beste bewijs dat je niet intellectueel eerlijk wilt discussiëren. Mij niet gelaten, ik ga mijn tijd gewoon niet verder verspillen. Doei!
|
"Wat volgens mij onmogelijk was"? Sta me toe mezelf te citeren...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nyquist
Dat kan zeker. Ook BHV was grondwettelijk verklaard alvorens het ongrondwettelijk werd verklaard. Dat gebeurt in bijna alle gevallen wel op basis van nieuwe elementen, en bijna nooit met terugwerkende kracht.
|
Dat is dus het tegengestelde van wat u mij in de mond legt.
Verder kan u tientallen voorbeelden geven, maar "doet u dat lekker niet", terwijl het gerenommeerd advocatenkantoor Stibbe spreekt over eens in de 30 jaar. Dat voldoet volgens mij aan de zeldzaamheid die ik aangaf met "bijna alle gevallen".
Alles bij elkaar een beetje pijnlijk als u meteen ook het hazepad kiest op basis van intellectuele eerlijkheid.