Los bericht bekijken
Oud 3 maart 2013, 18:53   #73
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
Het is niet mijn bedoeling de Islam te verdedigen maar ik vind de Christenen die dit doen hypocriet. Het is gewoon de pot die de ketel verwijt.
De christenen die w�*t doen? buiten de pot pissen? natuurlijk mogen ze dat niet, maar het zijn vooral de linkiewinkies die de paus bekritizeren omdat die geen condooms wil promoten;

Citaat:
De Islam staat bvb abortus wel toe en tenminste kan men scheiden. Toegegeven, er is een onevenwicht tussen vrouwen en mannen maar bij de christenen is dit ook.
Kan je me het koranvers even geven waarin abortus wordt toegestaan?
En scheiden kan men evenmin lieverd: de man kan de vrouw met een eenvoudige bezwering verstoten "taleq, taleq, taleq" en ze kan haar kleren nemen en de deur uitgaan (met achterlating van ZIJN kinderen ) zijzelf kan niet scheiden, ze kan hem enkel om een verstoting verzoeken en dan moet ze daarvoor betalen (haar bruidsschat terugbetalen, die gewoonlijk al lang aan het huishouden is opgebruikt).
En wat is bij de christenen dan ook?

Citaat:
Islam slecht? In mijn ogen wel. Christendom slecht? In mijn ogen ook. het ene slechter dan het ander? Waarschijnlijk wel want anders zouden ze even slecht zijn en de kans daartoe is klein? Welke van de twee is slechter? Geen idee.
ik ben atheist en ik weet verdomd goed het verschil tussen de theocratische islamitische ideologie en het christendom. En geloof me vrij: de basis van het christendom is niet "onderwerp je en dan pas kan je vrede kennen".

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden