Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Ik vraag me serieus af of je zelf wel snapt wat je allemaal schrijft. Eenmaal de instorting gestart was, zonder explosieven dus zoals je welwillend toegeeft..
|
Neen, weer faalt uw leescapaciteit of uw bevattingsvermogen: Ik heb gezegd/geschreven
"mogelijk" of
"al dan niet" .. zoek het maar op.
Citaat:
...was de totale instorting onvermijdelijk. Pure fysica.
|
Waar haal je het in s' hemelsnaam vandaan ? Omdat er een of enkele verdiepingen bovenaan instorten besluit jij dat dan dat heel het gebouw wel zal moeten instorten. Dat is het juist wat ik en degenen hier die het niet met je eens zijn juist trachten te bewijzen. Dat het dus niet is omdat er een of 2 verdiepingen instorten dat daarom het hele gebouw ook zal instorten. Volgens jullie wel, maar om dan nu ineens te besluiten dat dit zgz. het gevolg of besluit is van wat ik beweer, "pure fysica" zoals je zegt, hou dat voor u zelf. Dat klopt in het geheel niet. Waarmee we terug bij af zijn natuurlijk.
Citaat:
Je volgt dus feitelijk het officiele standpunt zonder het zelf te beseffen of toe te geven.
Chapeau, man
|
Neen dus zoals ik je hierboven uitleg, laten we zeggen tracht uit te leggen. Je bent koppig of je kan geen logische gevolgtrekkingen maken of interpreteert het zoals het je goed uitkomt.
Ik denk niet dat ik je kan verderhelpen.