Los bericht bekijken
Oud 16 maart 2013, 09:58   #165
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
ziehier hoe circe weeral de discussie probeert naar zijn hand te zetten door verdraaiingen en andere duistere praktijken.

jouw geloofwaardigheid is bijna tot aan het absolute dieptepunt gezakt.

ik heb dan ook nergens in de verste verte ooit beweerd dat katolieken creationisten zijn. ik heb we beweerd dat creationisten katolieken zijn.

1 van de zovele verdraaiingen van circe.

trol of pure domheid? alléz, ik geef je nog het voordeel van de twijfel.
Zullen we het bij pure domheid houden sywen? Nu weet je het tenminste ook. Zie maar dat je die fout niet meer maakt.

creationisten pur sang vind je bij protestanten en bij moslims. D�*�*r gaat het over.

PS. nog iets voor je algemene ontwikkeling: Circe is een tovenares uit het boek Odyssee van Homerus. het is een ZIJ (zoals je ook kan zien aan mijn avatar). Toen Odysseus met zijn schip haar eiland aandeed zonder uitnodiging nam ze hem gevangen en veranderde ze de metgezellen van Odysseus in .... varkens!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 16 maart 2013 om 10:01.
circe is offline   Met citaat antwoorden