Los bericht bekijken
Oud 18 maart 2013, 15:50   #10
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R.Verhiest Bekijk bericht
Maar je kan er niet met de kusttrram mee rijden (o.a.)
het 65+ gratis abonnement gaf je toegang tot het ganse openbaar vervoer (behalve de NMBS) om een gelijkwaardig 65+ abonnement te behouden zal je in een nabije toekomst 3 abonnementen nodig hebben.
Samengevat : men mag gerust het systeem van
65+ gratis herzien maar een verhoging naar bv. 180 euro lijkt me overdreven. Ook de andere formules met 3de betalers mogen veranderen !
Ja, dat wel.
Maar, gezien de economische toestand, bleken al die 'gratis' cadeautjes van de roden en groenen aan hun kiesvee (verdoken campagnevoeren) financieel niet haalbaar.
En daar moet dus nu paal en perk aan gesteld worden.
De NVA afrekenen op de misplaatste kiescampagnes van de sossen en co is er dus een beetje over...

Als ze iets goed doen mag het ook gezegd worden.

En wat ik aanduid met het Brusselse voorbeeld is dat er, analoog daaraan, mogelijkheden kunnen geboden worden aan mensen die én in Vlaanderen én in Brussel en/of Wallonië willen vervoerd worden zonder dat dat zuiver plus en plus en plus moet zijn.
Dat je voor een nationaal abonnement iets meer betaalt dan voor een regionaal lijkt mij logisch.

Dus, paniek zaaien blijft overbodig...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden