Los bericht bekijken
Oud 18 maart 2013, 18:32   #2
D.J.G.
Burger

D.J.G.'s schermafbeelding

Standaard

Ik denk te weten waar het fout is gegaan':; Met wat de dokter hem heeft ingespoten is iets mis, iets dat niet met pep mag gecombineerd worden, en op snelst werkende en strafste hoeveelheid.
Er is een soort neuroleptisch middel dat stress en scrupules(schuldgevoelen), een tegenpool doen worden, eindeloos tegenpolerig. Door stress en kwaadheid, is hij door het product(of was het clandestien? Logische vraag want hoe kan het dat de medische wereld iets breed in gebruik neemt als het gevaarlijk is in combinatie en zonder het product haar effect zo te kennen.) razendsnel beroofd van enige levensfutheid, want de stof neemt het zenuwstelsel functie af, zelfs tot "het product" vindt en laat worden dat er niet meer gefunctioneerd mag worden. Het product is denk ik sociopathisch van aard, een korte slechte weg naar verandering, wat dus eigenschappen van psychiatrische obsessies ter handelswijze. Heeft ooit al iemand eens een brief gekregen van diens psychiater omdat deze een inspiratie had voor oplossing tijdens zijn vrije uren.? Nee, niet echt, dus is het meeste van het medische wereldje niet echte aan het oplossen, en raar toch, dat veel middelen "neveneffecten" hebben. Het is me waarheid dat het psychiatrisch medisch wereldje op een bepaalde track zijn en blind zijn voor andere basis eigenschappen voor behandeling.
Jonathan is vergiftigd door een een psychiatrisch medisch wereldje dat haar dokters op onprofessioneel nivo houden, en hun haar decipelen maken. Duidelijk het werk van sociopaten, of telepaten.
D.J.G. is offline   Met citaat antwoorden