Los bericht bekijken
Oud 19 maart 2013, 07:09   #52
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

@ de gemuilkorfde.

Een paar rechtzettingen.

Mijn verwijzing naar €15 per film moest eigenlijk aangevuld worden met "per persoon". Want dat is ongeveer het bedrag dat we uitgeven als we naar de bioskoop gaan, film en versnaperingen tesamen. Niet het turen naar een flatscreen in de hoek van de huiskamer (waar nu 1 van de vele boekenkasten staat).

Het kabelabonnement waar ik naar verwees is "historisch". We hebben de kabelmaatschappij en Belgacom bedankt voor bewezen diensten toen we telenet binnenhaalden voor ons internet verkeer. Het orginele abonnement voor 4 gig per maand ter vervanging van de inbelverbinding met een 56.6K modem. En de vaste lijn werd vervangen met de mobiele telefoon.
Het leek ons zinloos de lokale TV provider 6000 BEF/jaar te betalen voor iets wat we toch niet meer gebruikten. En van't zelfde voor Belgacom. Betalen om een telefoon in de hoek van de kamer te staan hebben, terwijl er 2 in onze broekzakken staken. Waarvan 1 betaald door de werkgever.
Dat de situatie in de loop der jaren sterk veranderd is en Telenet alswel Belgacom ook de TV en telefoniemarkt verdeeld hebben, is een heel ander verhaal.

Over dat sateliet te duur is. Ik herhaal. Met de mogelijkheden die er nu hier zijn, zou het idioot zijn op sateliet over te stappen voor internet of pay per view. Maar dat indien de andere mogelijkheden zouden wegvallen, dat het nog steeds ieder voor zich is om te beslissen dat het de kosten waard is, of niet.