Los bericht bekijken
Oud 19 maart 2013, 10:09   #85
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht

2° dan was er ineens een royale premie op en zogenaamd eeuwig belegd geld van 6% terwijl iedereen gewoon 0% krijgt op zijn spaarrekening. Bovendien zegt de wet dat dergelijke bedrijven geen risico's mogen nemen met hun kapitaal !! Dus niet de vakbonden, ziekenbonden en zeker ook niet vzws...
Waarom de vakbond hier ineens meer mag doen dan de rest is mij een raadsel... Aan die interestvoet verdubbel je om de 10 jaar uw kapitaal, ale vooruit, de enige die een rendabele investering heeft op kosten van de belastingbetaler is de vakbond, enhet mag niet gezegd worden

Als jij met 100 mio naar eender welke bank trekt om dat geld daar "eeuwigdurend" vast te zetten dan krijg jij zeker 6�*7% interest.
Persoonlijk vind ik dat eerder een slechte belegging want als de interestvoeten terug stijgen zoals in de jaren 80 doe je met 7% een zeer slechte zaak.
BTW als jij 0% krijgt van uw bank dan heb jij een zeer slechte bankier. Ik onderhandel dat met de mijne en ik verkrijg hierdoor heel wat meer interest dan Jan modaal.

Laatst gewijzigd door speurneus : 19 maart 2013 om 10:11.
speurneus is offline   Met citaat antwoorden