Los bericht bekijken
Oud 19 maart 2013, 21:25   #120
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
U hebt gelijk, Dedecker heeft dat nog niet gezegd. De zeloten op dit forum des te meer.

U probeert nog steeds de zaken om te draaien hé, blijkbaar kun je met de cronologie van de zaken niet goed overweg.
Dedecker heeft op een persconferentie zware beschuldigingen geuit naar het ACW, waarvoor hij geen bewijzen heeft gegeven. Dat is waarschijnlijk laster en eerroof. Niemand hoeft dat te pikken, niet de kleine man, en niet het grote ACW.
Als hij echt bekommerd was om gerechtigheid, dan was hij direct naar het gerecht gestapt, had geen show opgevoerd, en was dan niet gedagvaard geworden zoals nu.
Hij heeft de keuze gemaakt op "fors" uit de hoek te kommen, met de gebruikelijke "overdrijf" taktiek eigen aan nva en ook VB. De feiten zijn nooit erg genoeg, er moet altijd een schepje bovenop gedaan worden.
Zijn nva politici nu echt zo arrogant geworden dat ze zichzelf ongenaakbaar vinden? En dat er voldoende dommekloten zijn die daar blijven intrappen?
Gelukkig is het in dit land nog zo dat je dat niet hoeft te pikken, als men je vals beschuldigd (zou misschien in de toekomst veranderen, als die arrogantie ook werkelijke macht wordt).
Dus iemand die reageert, op tot nader order valse beschuldigingen, intimidatie verwijten, is er ver over. Getuigt van kleinzielige kleutermentaliteit, ik mag alles ik mag beschuldigen zonder bewijs te tonen, maar wat erg als de ander zich probeert te verdedigen, dan is het intimidatie.
Hoe erg kan het nog worden voor we tot een nva dictatuur komen, waar iedereen moet zwijgen als de partij gesproken heeft, en waar de verdediging zijn rechten ontzegd worden?
Voor de zeloten op dit forum kan het blijkbaar niet snel genoeg gaan.

Poging tot intimidatie, maar het maakt weinig indruk en moest Reynders een boekje opendoen, dan kwamen de kranten papier te kort. Ik stap niet mee in de stemmingmakerij van de CD&V.

Politiek, uitgezonderd de CD&V steunt de klacht ACW niet
Jakko is offline   Met citaat antwoorden