Los bericht bekijken
Oud 22 maart 2013, 08:59   #139
Paultje
Lokaal Raadslid

Paultje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
ik vrees van niet.
ACW is een koepelorganisatie zoals alle koepelorganisaties, bvb febelfin, agoria,....

De leden ervan hebben juridisch niets met elkaar te maken. Er zijn er hier heelwat die te dom zijn om dat te zien, of het bewust niet willen zien, zodat ze er één pot kunnen van maken, en dommekloten willen laten geloven dat de inkomsten van firma 1 (bvb de winstbewijzen van dochter ACW) zomaar aanspreekbaar zijn voor de gedupeerden van arco. OF dat het vastgoed van ACV en CM de arco cooperanten ten goede zou kunnen komen, of de stakingskas van het ACV, of.....
Allemaal losse flodders zonder enige juridische onderbouwing, en voer voor dommekloten.

Wel het is niet zo, die die dat beweren liegen de mensen wat voor, des te erger dat ze hiermee valse hoop geven aan gedupeerde cooperanten.
De dirigenten van deze campagne weten eigenlijk wel beter, maar het doel was beschadiging ACW, dan steekt het op geen halve waarheid of hele leugen

Stel dat ik te simpel zou zijn, dan kun jij mij perfect uitleggen welke vennotschap waarvoor opgericht werd, en welke bedragen van welke vennootschap naar welke overgeheveld werden, en waar de fraude precies zit.

Ik ben benieuwd om bij te leren
vertel dat maar eens aan die 800 000 gedupeerden
Paultje is offline   Met citaat antwoorden