Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack
Omdat die hele gemeenschap via democratische besluitvorming beslist heeft om op die manier de erediensten te financieren.
|
Zou men die hele gemeenschap (politici inkluis zoals een Bertje Anciaux) niet eerst eens wat beter informeren over de islam voor men een besluit neemt ? Hoe kan men nu een besluit nemen over iets waar dat men geen verstand van heeft?
Citaat:
Ik vind het zelf ook geen goed systeem, maar niet altijd uw goesting krijgen is nu éénmaal ook een gevolg van onze westerse democratie.
|
Dat is nu eenmaal iets waar niet ik, maar de islam een probleem mee heeft.
Citaat:
Klopt dat niemand de mond gesnoerd moet worden, op dat gebied zit jij dus identiek op dezelfde golflengte als militante moslimextremisten.
|
Moslimextreemisten en politiek correctelingen willen in tegenstelling tot mensen zoals ik mensen de mond snoeren. Politiek correctelingen helpen de islam in onze samenleving nu net vooruit.
Citaat:
Een doemscenario meer of minder gaan mijn geloof in de westerse waarden niet doen wankelen.
|
Ik geloof in de westerse waarden en ben voor het behoud ervan, vandaar dat ik tegen de gevaarlijke politieke ideologie islam ageer.