Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2
Het is mijn recht een gloeiende hekel te hebben aan de Islam zonder daarom als een racist te moeten bestempeld worden, daar gaat het hier over. Hetzelfde geldt voor het katholicisme. Laat het ons bij religies houden.
|
Inderdaad Eno, volledig juist.
Ik heb mij hier destijds geregistreerd toen die zware rellen in Parijs plaats vonden en meer informatie zocht. Ben toen dit forum blijven volgen.
Maar wat is er sindsdien allemaal gebeurd en veranderd? Misschien vergis ik mij maar het is alleen maar van kwaad naar erger gegaan, een trein die niet meer te stoppen is.
Mensen verwijten voor varkens, hoer, hond enz... wat is dat dan? Ook racisme of discriminatie? Leven wij in een dictatuur? Mag er nog gesproken of geschreven worden over de islam of gaat dat ook verboden worden?
Persoonlijk hou ik me al jaren bezig met geschiedenis, voornamelijk de periode tijdens de koude oorlog en de DDR. Daar had de Stasi tienduizenden IM's (Inofficiële Medewerkers). Deze medewerkers konden uw beste vriend zijn, zelfs familie en mensen kwamen daardoor in serieuze problemen want alles was geweten.
Ben blij dat ik al 55 ben want als dit zo verder gaat dan voorzie ik weinig goeds. En het is tegenwoordig niet alleen meer de islam maar al de rest dat er ondertussen is bijgekomen van andere problemen. Jammer dat ik kinderen heb. Voor hen voorspel ik een sombere toekomst.