Los bericht bekijken
Oud 29 maart 2013, 14:56   #20083
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Descriptief vs. normatief. Ik weet wat de wet is, maar tenzij jij een volledig status-quo conservatief bent, is de grote discussie op dit forum nog altijd over hoe de reglementering e.d. zou moeten zijn.

Dat was geen argument, dat was een verdediging tegenover de insinuatie van circe dat ik één of andere geladen betrokkenheid heb in deze kwestie. Circe zei 'meneer wilt dat de winkels continue open zijn...' Of de winkels open zijn of niet kan mij gestolen worden, maar ik vindt dat die beslissing bij de eigenaars zou moeten liggen, niet bij de Staat.
Daar gaat het helemaal niet over.

Het gaat erom dat onze wet genegeerd wordt door allochtonen en dat bepaalde heerschappen dan maar die wet willen aanpassen ipv toepassen.

Hetzelfde hebben we al gezien met onze slachtwetgeving. Ook die werd zo massaal genegeerd, dat men dan maar de wet heeft veranderd.

En dat wordt aangeklaagd. Heel wat mensen vinden dat niet wij onze waarden en normen, vastgelegd in wetten en regels, moeten aanpassen aan allochtonen, die daar geen respect voor hebben. Zo moedig je ze alleen maar aan om verder wetten te overtreden waaraan zij geen belang hechten.
Het omgekeerde is blijkbaar ondenkbaar in sommige hoofden. Dat er bijvoorbeeld wetten zouden komen die mannen strafbaar stellen, als zij hun vrouw onderdrukken door bijvoorbeeld te eisen dat zij een hoofddoek moeten dragen, om te mogen gaan werken.

Gaan werken is een mensenrecht, ook voor islamvrouwen in ons land.

Het gaat erom dat elke wetwijziging in het voordeel van de allochtonen, omdat zij zich er toch niet aan houden en niemand ruzie wil, een stap dichter is naar de islamstaat. En daar wordt serieus op gegeild. Want als ze daarin slagen zijn ze goede moslims.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 29 maart 2013 om 14:59.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden